Zwroty można zgłaszać w panelu Klienta po przez sklep. W przypadku braku konta w sklepie, żwroty należy kierować na adres email: kontakt@wiejskie-smaki.pl
Formularz zwrotu: Formularz
Zasada zwrotów w sklepie wiejskie-smaki.pl
1. Daty ważności: Klienci mogą zwracać żywność, która jest uszkodzona, zepsuta lub przeterminowana. Jednak, w przypadku żywności, która jest bliska daty ważności lub już ją przekroczyła, sklep może nie zgodzić się na zwrot, jeśli Klient nie zgłosił problemu po otrzymaniu przesyłki.
2. Stan produktu: Sklep może zażądać, aby zwracana żywność była w oryginalnym opakowaniu i w dobrym stanie. Niektóre produkty spożywcze, takie jak owoce i warzywa, które szybko się psują, mogą być zwracane jedynie w przypadku, gdy są uszkodzone w transporcie lub zepsuły się w trakcie transportu. Paczki z żywnością nie odebrane w dniu planowanej dostawy, nie będą rozpatrywane.
3. Zgodność z zamówieniem: Klienci mogą zwracać żywność, która nie odpowiada ich zamówieniu lub jest inna niż to, co zostało zamówione. W takim przypadku sklep może wymagać, aby klient dostarczył dowód zakupu oraz oryginalne opakowanie produktu.
4. Powiadomienie: Klienci zwykle mają określony czas na powiadomienie sklepu o problemie z produktami spożywczymi i złożenie wniosku o zwrot. Czas ten zwykle wynosi od kilku dni do kilku tygodni od daty otrzymania przesyłki, w przypadku żywności musi nastąpić to niezwłocznie, najlepiej tego samego dnia.
Mimo że w większości przypadków można zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym, czyli konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to takie prawo nie ma zastosowania w przypadku m.in. produktów na zamówienie, dotyczy także żywności która nie przetrwa kilkudniowego transportu.